Wednesday, December 15, 2010

Suusatamisest

Nii nagu iga aasta, jõudis ka sellel talv hirmsa kiirusega ja äkiliselt Eestimaale. Eelmisest aastast ribadeks sõidetud, omal ajal Kein Einaste käest saadud, suusad olid kaminatule väärilised. Järel vaid saapad ja uued Rex kepid, mis ma paar nädalat enne Tartu Maratoni ostsin.

Päris täpselt nüüd ei mäleta aga arvan, et peale Tartu Maratoni ma vist väge ennast enam suusarajale ei vedanud. Ma ei näinud enam pointi! Pointi näen alles nüüd...

Baasettevalmistus on käima lükatud. Torm Monikaga käsikäes ikka väga pikalt joosta ei viitsi, ujudes 15 km oli küll lahe aga kaua Sa jaksad 25 m haaval neid kilomeetreid koguda. Suusatamine on teema :)

Sõber Heiki käest nii poolmuidu saadud suusad on soojaks sõidetud. Neljal korral olen libisemas käinud:
1 - pühapäeva õhtul autosoojade suuskadega (Tallinn-Tartu), hilisõhtul Tähtveres tunnikene, u 15 km.
2 - reede õhtul peale tööd, rada Monikane, lumine, tuisune, ega väga ei libisenud, vedasi 2 h ära, u 30 km.
3 - laupäeva lõunast, Tartu üks kuulsaim ja targemalt treeniv Priit, paljudele PP. Sekundi täpsusega libisetud ringid Tähtveres, vaikselt tuules, sest kamoon, minul ju poole vähem kilometraazi all kui temal. 2 h 30 min, üle 35 km tuli ikka ära.
4 - kolmap hommik, (üli)koolivenna Oliveriga, 3 h, 45 km.

Hakkab looma looma!

Mobiil jäätub ära ja vahel viskab pilti mustaks. Ma tegelt ka ei pane Teie kõnesid ära...

No comments:

Post a Comment