Monday, February 04, 2013

Jaanuarist

Sai siin jaanuari alguses suure suuga lubatud, et hakkan nüüd tihedalt blogitama. Märkamatult on juba kuu möödas ja ei midagi. Tehtud on palju, ettevalmistus käib :) 

2.-6.jaan oli mul võimalus toetada Eesti Laskesuusa koondist IBU Cup´il Otepääl. Minu jaoks täiesti uus kogemus. Sain ise ka paaril korral Nuustakul naha märjaks. 


Edasi ootas mind ees elu-ägedam sünnipäev. Mul on ikka uskumatult palju häid sõpru ja kolleege. Sigridi eestvedamisel muretseti mulle nüüd lõpuks ühed õiged klassika suusad. Suusad koos pühendustega :) kokku oli Teid üle 50!



Enamuste nimed said ka suuskade peale. Veelkord tänud teile.

Edasi siirdusin U21 jalgpalli koondisega Peterburgi Venemaale, kus mängiti Commonwealth Cup´il. Laskesuusa kõrval veidi testsugune, kuid samamoodi silmaringi avardav kogemus. Arvan, et täpsemalt laskesuusa ja jalgpalli võistluskäikudest ja minu töö iseloomust pole siin õige koht lahata. Enne on vaja spordialast lõpuni aru saada :)


Õnnestus veel näha meie oma Kalev Cramo mängu kohaliku kossuklubi vastu. Üldiselt oli Venemaa väga värskendav kogemus. Jättes kliima välja, on Eesti endiselt paradiis, kus elada!

Rääkides nüüd minu sportlikust seisundist, siis seisund pole halb. Eks järgmised nädalad näita, kuidas realiseerimine õnnestub. Järgmine start 17.veeb Tartu Maraton.

No comments:

Post a Comment