Saturday, July 03, 2010

Mismõttes Sind ei ole Facebook´is?

Siin mingi kuuaega tagasi tuli mõte, läbi viia üks "süütu" eksperiment. Muuta oma Facebook´i kontol ära sünnipäeva kuupäev! Kes veeeeel ei teadnud, siis on see 1.jaanuar, lükkasin seda nii sujuvalt 6 kuud edasi (1.juuli). Mis siis juhtuma hakkas? :)

Hommikul ärkad Mikk Vaaksu sms´i peale "Palju Õnne motherfucker!" ok, see selleks, saab andeks. Sõitis ju mees samal päeval Prantsusmaale oma uude amatöörklubisse. Edu talle sinna! Mu uues Tartu korteris netti veel ei ole, Elioni sõnul läheb selleks veel mingi 2-3 nädalat aega. Leidsin ma ju eriti õige hetke omale liitumine teha. Ühesõnaga netti sain alles õhtul kui Fittesti massaazi läksin tegema. Kerge hämming...

Sõpru on mul seal ca 650, õnnitlusi tuli tugevalt üle 100. Võttes arvesse, et tegemist on puhkuste ajaga ja paljud ei logi ennast kohe hommikul 8:58 sisse ning paljud ei vaatagi seda listis seal paremal üleval, on tulemus siiski positiivne.

Samas oli ka inimesi (loe: sõpru), kes asja kiirelt läbi ampsasid ja mind avalikult arvustama kukkusid. Sellegi poolest järgnesid nende postitustele taaskord õnnitlused! Väga vahva! LOL

Õnnesoovijate seas oli ka lähedasi sõpru, kes tõenäoliselt on liiga palju päikest näinud või siis jooksis neil kolmas päev. Näiteks soovisid õnne inimesed, kellega ma aastavahetusel 3-päevase festivali raames oma sünnipäeva pidasin...

Päeval kui veeremas olin (Tartu-Liivamäed-Kanepi-Tartu) sain ka 2 telefonikõne: Indrek Teppo (kes oli siiski kahtleval seisukohal, kuna sõitsime talvel MK etapi ajal suuska ja siis sai festivalist põgusalt räägitud) ning Merle TOP´ist, kes sai ikka konkreetse tünga. Süda läks haledaks ja ma paljastasin oma tõelise pale...

Kui Te nüüd küsite, miks ma sellise (nõmeda) asja siiski korraldasin, siis mis Te arvate, millal olen ma saanud oma viimased sünnipäeva õnnitlused? Ei, see vastus pole 3.jaanuar, pakkuge veel :) Ehk nüüd olen ma Teil meeles... niikuinii olete Te sellel ajal 48 h jutti üleval ja mingi hetk peaks see mobiilside meil ka normaliseeruma...

Ausalt-õeldes-oli-mul-lihtsalt-igav!

3 comments:

  1. ma olin juba kaua vingunud, et keegi fb-s nalja ei tee. h5 lõpuks ikka keegi rebib ka :D

    ReplyDelete
  2. Nojah, kas need 650 on tõesti Su SÕBRAD? Julgen kahelda, suur osa neist siiski miskit pidi (juhu)tuttavad jne. Kui paljude inimeste sünnipäevasid Sa ise peast tead? Selles mõttes pole eksperimendi tulemused üllatavad. Mul endalgi häid sõpru, kes alati mu sünnipäeva ei mäleta, kuid kellele ma samas iga kell loota saan vajadusel. Seega ei maksaks tulemustest kaugeleulatuvaid järeldusi teha :)

    ReplyDelete