Sunday, June 27, 2010

Elu viies :(

#1 Türi Basseinitriatlon 2001 (26 tollise defektiga kummi purunemine) DNF
#2 Tartu Rattaralli 2001 (26 tollise kummi purunemine) DNF
#3 Melliste Triatlon, 2002 (häired siseorganites) DNF
#4 Viitna Triatlon 2002 (kodara purunemine) DNF
#5 Leedu MV 2010 (kummi purunemine) DNF

Valutu start, paarsada meetrit vabasse vette ja korraks comfort zone´i suplema. Kahel valgevenelasel ei pidanud närv vastu ja läksid vedama. Sinna kolmandaks jäin ma kuni distantsi lõpuni, Siim Holts sundis lõpus tempot tõstma. 3-4.ndana veest välja, esimesed kaks olid sealsamas.

Hüppasin rattale, paar vänta ja ronisin tagasi maha. Tagumises kummis 0 bar´i õhku! Minuti jooksul sain korraldajalt varu jooksu, mis oli kahjuks 8 käiguline SORA, 105 vms. Ühesõnaga kokku see jooksma ei hakanud. Rattarada koosnes 10st 4 km ringist, ringil 1 väike põks ja 1 pikem tõus. Käiku oli vaja vahetada! Kaks ringi sõitsin, siis loobusin. Vahetusalas ootas mind mu enda HEDi tagumine jooks, mis oli imekombel korras.

Korraldaja pakkus kohe teiskordset jooksuvahetust aga liidrid olid sellel hetkel juba pea ringiga minust ees. Sellist seisu polnud minu halvimas ettekujutelmas. Olin ju siiski seda võistlust kord 2006ndal aastal võitnud... Mott oli miinuses niigi.

Kuidas sai uus kumm lihtsat tühjaks või katki minna? Kuhu kadus mu nö. katkine kumm? Miks võitsid valgevenelased kolmikvõidu? Kuidas Siim, Liisu ja Raido oma esimesel olümpia distantsil siiski nii tublid olid? Kõik vastused nendele küsimustele leiad järgmises Kroonikas :)

No comments:

Post a Comment