Friday, August 27, 2010

Mis teeks?

Soovisite postitust, siit see tuleb!

Kadusin peale TriStar111 ja Tartu Rulluisumaratoni korraks silmapiirilt aga olen teel tagasi. Ei, ma ei lõpetanud treeninguid ja ei, ma ei ole vigane. Kuigi mind olevat nähtud peale Rulli tugede najal koju lonkamas. Easy peasy - kõik on fine!

Võtsin korraks aja maha ja mõtlesin elu üle järele. Käisin kursavenna pulmas, ühe printsessi katsikutel ja liikusin nii auto kui ka rattaga Eesti suuremate linnade vahel. Mind ootab ees viimane nö. vaba nädalavahetus, ette viimast võistlustsüklit (v.t. eelmist postitust).

Palju olen mõelnud Maratoni peale. Ühelt poolt on see ju kõigest 3 h jooks, mis ei tohiks suuri raskusi tekitada, kui asja mõistusega võtta ja mitte minna hullu panema. Kuid teisalt, siiski 42 km, rsk! Vaikselt on hakanud aukartus tekkima kogu selle ürituse osas. 3 h pace-maker Margus Pirksaarega on sellel teemal veidi arutatud. Kui juba Salumäe ja Luhats hakkama said, saan mina ka :)

Kaks nädalat on jäänud, eile tehtud 20 km - 1 h 25 min, sellise mõnusa tempoga. Hetkel on mootor heas korras, lihased ei taha veel ära taastuda. Võibolla on asi ka selles, et tõmbasin igasugustele medikamentidele ja pulbritele mõneks ajaks kriipsu peale. Pead korraks põhjas ära käima, et siis jälle tippu tõusta. Järgmisest nädalast hakkan taaskord kuuritama.

Kõik on uus septembri kuus! Kui lapsepõlv välja jätta, tuleb elu neljas 1.septembes, kus ma kooli ei lähe. Imelik! Kole tahtmine on uusi riideid ja kirjatarbeid ostma minna. Ilgelt on meeldima hakanud Rimi reklaam - "õpi kratt selgeks, õpi poiss, õpi!" Klassika :)

Sügisest alustab tööd ka TriSmileTeam Tartu! Me teeme seda taas: 15 km ujumised, 30-50 km matkad, loodetavasti aitab Herje Aibast meid ÜKE treeningute osas jne. Nii et kellel huvi on, siis saatke oma kontakt ja paneme Teid listi, kuhu hakkavad kõik vajaminev informatsioon jooksma.

Tekkinud on uus macholik eesmärk talveks. Fittesti kulturistid lubasid, et ma surun 1-2 nädalaga 101 kg rinnalt ära. Eelmine rekord sai tehtud eelmine talv - 90 kg, seoses võistlusega oma kehakaalu surumises. Kui ma ei eksi, siis sain 8 korda. Võitis üks neiu 35 korraga! Kaks varianti, kas tema oli tugev või olen mina paks...

Nägesh :)

4 comments:

  1. kas keegi solvas mind vä? :D

    ReplyDelete
  2. otse vastupidi... alles 12.sept saan mina ehk sama kõvaks kui Sina juba oled!

    ReplyDelete
  3. kas hakkad fittestis spinningut ka andma?

    ReplyDelete