Saturday, July 16, 2011

Teadmiseks!

tõsiselt...
Peale Valga EMV katkestamist on erinevatest allikatest jõudnud minuni infot, et osadele on minu käitumine ette jäänud. Mitte tsiteerides aga küsimused ja välja ütlemised nagu: "mis Priidu katkestamise ametlik põhjus on?", "nii kergekäeline loobumine!", "teise koha oleks võinud ju ikka ära võtta!", "Priidu poolt väga ebasportlik käitumine!" jne...

Teadmiseks, et hetkel ei ole Priit Ailt profisportlane, heal juhul amatöör asjaarmastaja ja pigem tubli harrastaja. Kui tekib võimalust ennast spordile rohkem pühendada, siis seda ma ka teen. Hetkel ma sellist võimalust kahjuks ei näe.

Käin tööl, treenin nii palju kui võimalik muude kohustuste kõrvalt, leian aega sõpradele ja perele. Kõik maksud, enamus (et mitte õelda kõik) kulutused spordile ja muud hobid maksan ise. Tänud siinkohal toetajatele, kes mind siiski aegajalt toetanud on. Hooaeg 2011 on mul viieteistkümnes hooaeg triatlonis. Olnud arenguid, tõuse ja sinna juurde käivaid mõõnasi. Tean, milleks ma heal päeval võimeline olen! Kogemustest ja õpingutest tean ka, millal tuleb endale aru anda...

Olen hetkel väga rahul, kuhu ma olen jõudnud ja mida olen viimasel ajal saavutanud. Olen ka kindel, et parimad päevad on veel ees. Tõenäoliselt üks vähestest triatleetidest, kes hooaja alguses julgeb kõva häälega ja avalikult välja õelda, mis hooaja plaanid ja eesmärgid on. Loetelu startidest ja jooksvatest muutustest on alati blogis kajastus leidnud. Minu meelest ei olegi võimalik muud moodi vastupidavussporti teha.

Tundub lihtsalt uskumatu, et osadel on oma elu elamine kohe nii igavaks läinud, et pakun neile pidevalt kõneainet. Elage oma elu ja kui tõesti on Postimees Online kaks korda läbi loetud, leidub vast ikka huvitavamaid teemasi kui üks harrastaja. Aga meedias pole olemas halba reklaami, peaasi et räägitakse, peaasi et klikitakse :)

loodan, et Teid taaskord alt ei vedanud

Priit

4 comments:

  1. Las koerad hauguvad, karavan läheb ikka edasi.

    ReplyDelete
  2. Ma ei ole ise teemadega täpselt nii kursis muidugi, kuid ehk on neil arvajatelgi õigus oma arvamusele. Vaevalt Sa neil nüüd pidevalt hambus oled. Tegu ilmselt harrastajatega, mitte võistlussportlastega- siit ka arusaamatus Sinu katkestamise suhtes. Ja teisest küljest- Sina ei pea nende arvamusest hoolima :)

    Lihtsalt minu kaks senti.
    Raiko

    ReplyDelete
  3. ja nii ongi: http://www.youtube.com/watch?v=vqhz9as_sFU

    ReplyDelete