Saturday, July 16, 2011

Tallinna Muuliujumine 2011

Esimene nädal tagasi tööl ja peaks mainima, et hea on taaskord nö. tsüklis olla. Hommikul varakult ülesse, jalutad Kliinikumi, mõned tunnid oled ühiskonnale kasulik ja peale tööd trenni. Puhkus oli kohati väsitav!

Reedel oli Tartust Tallinna sõitmisega kerged viivitused- keegi "ahv" suutis auto Lembitu ja Väikse kaare ristil ära rihtida ja asjaajamisega läheb meil teadagi aega. Õnneks asjad lahenesid ja jõudsin 18:45ks Märivälja muulile. Otsustasin, et pean oma ujumist veidi pushima ja osalen Muuliujumisel, 5 km Pirita lahes. Vesi oli seal 16-17 kraadi juures ja kombe kasutamisest ei tekkinud küsimustki.

Stardihetkel oli mul ujumismüts veel käes aga õnneks see suurt rolli ei mänginud. Esimene sirge oli vastulainet, mille ma põhimõtteliselt ujusin Ayrtoni järgi, sest ta sai pidevalt väikse edu- pidin mütsi ikka aeg ajalt sättima. Seekord ei soovinud mütsist ilma jääda. Tankimiskai juures ootasid meid eriti kõrged lained, mis õnneks vaibusid, kui suund Pirita muuli poole sai võetud.

Kuna ma enne võistlust instruktaazi ei saanud, siis mul polnud suurt aimu, kus see finish on ja kuidas suunahoidvad poid on asetatud. Vahepeal korraks seisatades ja Ayrtoniga teemat arutades, sai asjale selgust toodud. Võistlusks läks ehk alles viimasel kilomeetril, kus tekkis (minu meelest) väike passimine/ piilumine. Toimusid tempomuutused ja mingil hetkel tundus mulle, et punane telk on juba päris lähedal ja vajutasin gaasi põhja ja hoidsin kuni lõpuni. Võit ajaga 1:09:46. Plaanin see aasta veel paar avaveeujumist kaasa teha, hetkel silmapiiril Saadjärve ja Pühajärve EMV.

2 comments:

  1. lõua alt kinniseotavat mütsi oleks sul vaja :)

    ReplyDelete
  2. Telli ära - http://www.cm2store.com/product_images/a/397/neoprene_swim_cap__15794_zoom.jpg

    Siin väike õppevideo - http://youtu.be/mnfRYF-Lq7Q

    ReplyDelete