Thursday, May 02, 2013

Miks mulle meeldis Salou, Hispaania?

Mitte, et mulle Lõuna-Prantsusmaal ei meeldinud. Monaco-Nice-Cannes, kevad tuli ju taaskord mõned nädalad varem. EI-Gardening crew oli väga külalislahke ja Erik viitsis meiega ringi sõita. 

Prantsusmaal sai esimene põhi alla laotud ja liikusin edasi Salousse. Pean siinkohal ausalt tunnistama, et nii puhast Hispaania piirkonda pole ma veel näinud. Tõsiselt, majad olid uued, teed olid uued, rand oli liivane, tee ääred olid prahist puhtad. 

Iga lõunalaagri peavalu - ujumine, oli siin imelihtne. Ujula oli madala kasutusega. Enamikud treeningud mõnulesin üksinda rajal. Esimesel külastusel surusin ühe kohaliku õigele raja poolele. Viimasest intsidendist tekkis korra kerge ärevus, mille valvetreenerid maha rahustasid. Õigus oli seekord suurema ja tugevama poolel. Basseini ääres olid kaks sauna, Soome- ja aurusaun, kohalik jätkas treeningut saunas. 

Rattarajad olid nagu ikka, variante jagus. Sai mäkke ja sai mäest alla. Oli testimise päevi, oli rattaga jalutamist. Endast tugevamatega on alati hea trenni teha. Paaril korral pidin ennast ikka kokku võtma :) Grete muretses selle eest, et naiste klassist välja ei saaks. Salumäe muretses selle eest, et Seenior2 klassist välja ei saaks. Kristen hingas niikuinii koguaeg läbi nina! 

Jooksmise koha pealt pidanuks elama rohkem sisemaal, seal olid silma järgi radadega metsad. Jooksus testis mind ainult mu Garmin 910XT. Samas mööda ranna äärt jooksis lõputu rada... 

Kuid kokkuvõtlikult olen hetkel veidi kehva. Enne laagrit sõidetud Suusahunt andis küll hea aeroobse alguse, kuid laagri esimene nädal olin veel kergelt väsinud. 3-4 tunniseid treeninguid sai teha küll ühe pudeli ja ühe banaaniga, kuid värskus puudus. Hiljem seis paranes! Hispaanias sain oma laagri max pulsi kätte, nii nagu iga aasta. Ujumises 15X100, 10X200 ja 5X300 reziimid olid täiesti ujutavad. Jooksu tempokamad 1 km lõigud jäid ilusti sinna 3:30 juurde. Kõik oli nagu olemas. Paar päeva põdesin mingi imeliku kõhuviirust, mis korraks tõmbas tühjaks, aga päeva-kahega olin tagasi. 

Jõudsin tagasi koju ja korras. Sisuliselt nädal aega olin haige. Võib olla oligi hea, sain välja puhata. Kõrvemaa jooksul tegin sisuliselt oma esimese välitreeningu Eestis. Enne seda olin käinud vaid saalis ja suplemas. Alles nüüd tunnen, et keha tahab jälle koormusi. 

Tartu Jooksumaraton on 10 päeva pärast ja suuri eesmärke sinna ei sea. Vaatan päev haaval, kuidas kohanemine toimub... 

Pärast Tartu Jooksumaratoni olen stardis Filter Temposõidu karikal. Kuid kuna pole see aasta veel Plasma selga saanud ja kehaline seisund on hetkel küsitav, siis tuleb nagu tuleb :) 


No comments:

Post a Comment