Saturday, June 08, 2013

Aina hõredamaks läheb...

Kui viimati kirjutasin, siis olin tõbine ja sain vaid vaikselt liigutada. Hetkel pole selles osas väga midagi muutunud. Neelasin nädal aega antibiootikume. Ma pole kuigi tihti neid varasemalt võtma pidanud. Viimati mäletan läks neid vaja 2007, kui taastusin mandlite eemaldamisest. Enne seda nagu ei mäletagi, et neid vaja oleks läinud. 

Kuuri ajal läks tunne paremaks. Kõha ja nohu taandusid ja sai juba inimese tunde sisse. Hakkasin regulaarselt ennast liigutama. Kui kuur läbi sai astusin läbi veel sellise mehe juurest nagu Avo Üts. Olen muidu teaduspõhine terapeut ja väga alternatiivset teemat ei usu. Aga kui oled meeleheitel, siis oled valmis kõike proovima. 

Tulemus oli hämmastav ja üle ootuste hea. Koheselt kui sessioon hakkas hakkas mul kopsus rõga liikuma ja nina läks lahti. Hingamine muutus kergeks ja sain üle pika aja hapniku. Pärast käis pea veel veidi ringi, aga tunne oli super - nagu uuesti sündinud. 

Päris mõnus oli juba olla! Hakkasin vaikselt planeerima Valga triatlonit, EMV poolpikas. Kuid lõbu mul pikalt polnud. Eile külmetasin ennast tõenäoliselt natukene ja tulemus on taas käes. Hommikul oli kurk valus, neelata ei saa ja ninast voolab pidevalt. Pea on kergelt paks ja vist on olematu palavik. 

Kas see ongi lõpp? Kas tõesti on 30ndates elamine algab nii? Miks on mu immuunsussüsteem olematu? Nukker :( 

2 comments:

  1. Hey,

    Ma kohe ei teagi kuidas kõige mõistlikum seda kommentaari siin alustada oleks. Vist nii, et olen ka ise samas nõiarattas oma tervisega olnud ja seepärast see teema mind puudutaski. Haigus-antibiootikumid-haigus-antibiootikumid ja lõppu ei kuskil. Kui siis ainult tervise lõpp, sest sain sellest liigsest ravist lisaks olematule immuunsusele veel sooltepõletiku.

    Anyway, et juttu mitte väga pikaks ajada, siis vaevlesin selles meeleheites 4a enne kui abi leidsin. Tavameditsiin mind aidata ei osanud ja igasuguste imemeeste käed jäid lõppkokkuvõttes lühikeseks ning ülemäära suuri imesid korda nad ei saatnud(või jäi minu enda usku väheks?!). Leidsin abi hoopis hiina meditsiinist(olin enne seda suurim skeptik üldse). Aga ei mingit hookuspookust. Sain küll nõelravi ja hiina rohtusid, kuid põhilise töö tegi ära õige toitumine. Nüüd on sellest õudusest möödas 3,5a ja ma olen selle aja jooksul haige olnud ehk 3-4 korda ja sedagi väga kergelt.

    Ma olin enne tõesti koguaeg haige. Lõpuks iga kuu või mitu järjest ja ei põdenud enam lihtsalt külmetust, vaid ikka tõsiseid tüsistusi nagu bronhiit, neeruvaagnapõletik jne. Nende antibiotsidega pole nalja. Lõpuks tapavad nad ka head bakterid ära.

    Ahjaa, mina sain kunagi tänu Sinu headele soovitustele(õigete spetsialistide osas ja küll läbi kolmandate isikute) oma selja ja puusa terveks. Äkki leiad nüüd Sina ka abi.

    Kui tekkis küsimusi või huvi, siis küsi julgelt.
    Mina igal juhul soovitan, sest sain enda tervise täiesti korda.
    Minu arstiks on siiani Toomas Tiik, kuid kindlasti on ka teisi väga häid spetsialiste, kui tema juurde ei pääse või lihtsalt ei tundu sümpaatne.

    Kõike kõige paremat,
    Helina

    ReplyDelete
  2. Kui teil on kogu teie kehas Herpes, näiteks palavik, hsv või katusepõlv, siis sa tead, mis see on, et jääda valu ja ebamugavustunde juurde, mida herpes pakub. Ma ei pea teile ütlema, kui fantastiline oleks leida midagi, mis toimib nii hästi, et te ei pea enam kartma stressi või puhangu pärast, Dr Itua taimne ravim ravib minu herpese kahe nädala jooksul pärast seda, kui see on tõeline ja loomulik taimset ravimit ei ole kõrvaltoime, põhjus, miks ma kirjutan, on see, et ma lubasin dr Ituale, et jagan tema taimset tööd maailmale, et näha, et Herpes ei ole enam suur asi. ... HIV, Hsv 1/2, B-hepatiit, diabeet, mehed / naine viljatus, loterii õigekirja, Copd, vöötohatis, fibroid, fibromüalgia, maks / neeruflamootia, epilepsia, astma. Siin tema kontakt ... drituaherbalcenter@gmail.com/Whatsapp Telefon + 2348149277976. Ma maksin tema taimsete ravimite eest ja saatsin selle kullerteenuse kaudu, mille ma selle kiirelt ja kasutan.

    ReplyDelete