Monday, April 18, 2011

Nädalavahetus

Kui ratast sõita ei saa, siis tuleb suusatada!

Reedel lasime Vembuga Lõunaka Hawaiis relakaga Sikutaja possat paika. Päris korra veel ei ole. Hirmsasti oleks vaja pikka ja otse kinnitusega sadulaposti, MITTE ussipead. Juhul kui kellelgi juhtub olema, midagi sellist üle või müüa, siis olen huvitatud :)

Enne pimedat jõudsime Kelgu Margusega veel paarkümmend km teha. Plaan oli laup hommikul pikalt Käärikule, viimase lume sprindivõistlusele, sõita. Tõused, teed kohvi, pudru, jogurt, kohuke, moos. Liibukad jalga, tagi selga, kingad jalas, pagillad peal, paned juba kiivrit pähe ja siis alles korraks piilud õue! PEKKIS :(

Sajab! OK, olen tugev, kasvatan iseloomu. Lähen välja, teen 20 min, Mäx helistab, käsib koju minna. Ilm läks hullemaks, keerangi koju. Solvununa panen tossud jalga ja lähen jooksma. Teen ca 60 min ja keeran Tähtvere parki ja litin 10 X 30 sek tõusu, et jalad lahti saaks. Sõrgin koju. Kokku ca 90 min.

Olle võtab mu peale ja sõidame Käärikule. 16.aprill ja ma suusatan. Vahur Teppani kutsel teen oma selle hooaja kolmanda suusavõistluse, 100 m sprindi. Mõlemad sõidud (nii eelsõit kui ka B finaal) sama stoori. 50 m peale olen selgelt viimane, lõpus 3. Järgmine aasta peab natuke suuski vist ikka määrima ka.

Üritus oli muidu lahe aga ilmaga kohe üldse ei vedanud. Oleks vaid päike paistnud, oleks melu palju suurem olnud.

Pühap tegime TriSmile Klubiga teise katse, kindla peale välja. Põlva peale, postitee, Saverna, Tartu, Roiu ring otsa. 4 h, 120 km. Lõpus võttis jala pehmeks...

2 comments:

  1. Mis ajal te sõitsite?
    Olin ise pea samal ringil (12 ja 4 vahel), kuid kedagi enda ees ega taga ei näinud. Tegelikult sai minu ring küll vähe teine, sest alguses läksin Põlva maanteele üle Vana-Kuuste ja Lennundusmuuseumi põnksudega ja tagasi tulles enam Roiu ringi ei teinud (sel aastal alles kolmas rattaring). Annelinnast Annelinna 100km rahulikku kruisimist nati alla 4 tunni.

    ReplyDelete
  2. Mul oli Laup. suht sama seis.
    Vaatasin reedel vaimustusest niutsudes päikesepasitelist nädalavahetus ilmaprognoosi.
    Hommikuses vahetusalas panin rattakesta selga ja hakkasin õue astuma. Läbi pimeda juhuse juhtusin läbi akna välja vaatama kui äkitselt taipasin, et ilmateate ja ilmataadi koostöö järjekordselt ei suju.

    Kõne Mäxile. kes arvas, et hea peremees ei aja sellise ilmaga isegi ratast õue.
    Läksin Articusse, väntasin 2 tundi rahulikult "tühja" ja jooksin tunni.
    Ära ei väsinud aga ära tulin sest ,et lihtsalt kopp ees oli kohapeal liikumisest.

    ReplyDelete