Wednesday, April 27, 2011

Kõrvemaa kevadjooks 2011

Alustaks nagu ikka statistikast, mis jooksu puhul väga kole ei olegi.

2009, 58:17, 8. koht
2010, 59:19, 6. koht
2011, 59:22, 16. koht

Kuid kogu eelmine nädal kujunes minu jaoks lõpuks liiga intensiivseks: pühap sain rattatreeningul haamri (120 km), esmasp käisin ÜKEs ja jooksin 1000 m ajale (3:03), teisip ujumine, kolmap Wattbike 20 km (25:58), neljap jooks (kusjuures kõige hullem ei olnudki olla), reedel 115 km veeremist, laup Kõrvemaal 16 km ja pühap 110 km veeremist... ühesõnaga kiirelt kinni ja magama!

Kuna jooksus pole intervalle veel teinud, siis kiirust ei ole. Tavaliselt olen enne kevadjookse mingi kolm korda lõigutanud: ~1h 20 min (30 min soojaks+3X10 min lävel/ 5 min rahulik). See aasta lähenen esimestele startidele pisut teisiti.

Jooks ise kujunes lõpuks treeninguks. Alguses oli kerge, siis läks raskeks, taastusin ja jooksin lõpuni juba oma jooksu. Esines lihtne reegel: 165 pulsiga oli mõnus, 170 pulsiga hakkas kiirelt halb ja seda ma laupäeval veel ei kannatanud. Vabandusi, miks TOP10sse ei saanud võiks veel tuua aga milleks :)

Nelikürituse mõttes läks mul nüüd raskeks, kuna tavaliselt olen jooksus oma suusa kaotusi tasa teinud. Kuid mida päev edasi, seda selgemaks saavad selle aasta põhieesmärgid ja iga nädalavahetus pole mõtet nö higistada. Kõrvemaa inimestele aga suured tänud ja triatlonil näeme :)

No comments:

Post a Comment