Wednesday, May 19, 2010

...

Eelmise postituse kahest "fail" linnukesest tingituna, pole mul olnud tuju siia midagi kirjutada. Ja nii juba pea kaks nädalat, nagu tegelikult ka... (kes aru ei saanud, pange "fail")

Ilgelt on tahtmine halvasti õelda inimestele, kes teatavad "issand kui vastik-palav-lämbe ilm on"! Istuge toas, tõmmake kardinad ette. Mina rämedalt naudin neid hetki hetkel. Eilne üleminekutreening 70 km ratast + 12 km jooksu peale... pure pleasure! Roosiga on asi väga stabiilseks muutunud, kaebused puuduvad. Enne TriStar111 Germany teda rohkem puutuma ei hakka.

Pühapäeval stardin Elva Rattarallil, 100 km grupisõit. Kaks eesmärki: mitte kohe maha jääda ning saada korralik tempotreening.

No ja siis veel see kolimine Tartust Tallinnasse. Reede-laup tegime Kuperjanovi viimase graindi, oli aegu ja hetki mida meenutada. Õrna hingega poiss nagu ma olen, poetasin ka paar pisarat (ja Sa võid uuesti "fail" panna).

Olen õnnelik, elu hakkab paika minema, nii nagu peab, iseenesest... kõik, mis Maailmas juhtub on hea, sest selle peal püsib ta püsti (teadur Kuku).

4 comments:

  1. Ära lase paarist anonüümsest "failist" end häirida!
    Anonüümne "fail" ei maksa "si**gi" - saaksin siis aru kui mingi argument on kommentaari jäetud!

    Tere tulemast Tallinna ja loodan, et Roosi ei pahanda kui ta mõneks ajaks unustad :)

    ReplyDelete
  2. ma loen ainult häid blogisid, seepärast ei jõudnud kohe fail nali kohale - ei ole kunagi kasutanud :D
    teretulemast peagi tlna!

    ReplyDelete
  3. tallinnasse kolimine failib täiega

    ReplyDelete