Monday, May 24, 2010

Eile nägin ma Eestimaad!

Käisin neljapäev taaskord one-day-tripp-in-Tallinn. Prof. Adik Levini Role Erakliinikus http://www.role.ee/ koosolekul. Lähiajal hakkan seal vastuvõttu tegema aga see veel tulevikumuusika. Hommikul rongiga Balti jaama ja õhtul tagasi Vaksalisse. Une magasin korralikult tagasi. Rongis :)
Suvine Raekoda Tartus, pilt @ Truffe Caffe!

Reede õhtul kiire sõit Pärnusse. Suvepealinna Sünnipäevale. Viimasest üritusest mul pilte ei ole, ausalt. Laupäeval peale "ülikiiret" pakkimist edasi Lõuna-Eestisse: Pärnu-Tõrva-Antsla-Osula-Tartu. Teepeal sõjaväe kolonnid, poolpaljad sõdurid järve ääres, Helme linnuse varemed/ koopad jne.
Leidsin ka ühe väsinud esijooksu, koos kummiga. Raam ja tagmine jooks koos kasettiga olid juba kahjuks loojakarja siirdunud. Kiigel käisime ka!

Antslas ootas meid juba idülliline Võrumaa taluhoov koos kõikide oma võludega. Kägu kes peale seitsmendat kukkumist hakkas kogelema. Sääski kusjuures minimaalselt!


Viiene sireliõis siiski leiti aga mitte sellest kimbust.

Retrospektris...

Pühapäeval Elva Rattapäev, 100 km rallit. Hommikune ilm tõotas küll vihma ja jahedat, kuid võistlusel kulus juba 2 suurt pudelit ja üks geel. Oleks teine geel ka kulunud aga viimased 20 km oli suhteliselt eraldistart. Polnud aega kätt ja pead lenksu alt tõsta.
Mis esialgu oligi nagu plaanitud aga kukkus siiski juba täpselt välja. Teisel ringil, enne Rannut, küljekal tõmmati ketti ja hakkas mehi pudenema. Esimesel ringil umbes samal kohal ja ka hiljem peale Rannut oleks kahel korral maha jäänud aga õnneks olin ma siis veel tugev. Minuga jäi veel paar meest maha, kes kõik enne Peedule kurvi punti tagasi said. Mina jõudsin sinna alles Elva sildi juures.
Ühest maokast pääsesin ca. pooleteise rattaga. Kokkuvõttes ilus TOP 100 võistlus ja tervelt kodus.
No ja siis üks päev veel käisin uisutamas ja panin siiski maoli.


Tseki sääski mu ümber :)

No comments:

Post a Comment