Monday, May 31, 2010

TheTriLife.com Camp vol.1

Ei suutnud siinsest ümbrusest piisavalt pilte teha, ning siis neid siia ülesse laadida. Olen täiesti kindel, et see on ilusaim paik, kus ma eales laagerdanud olen. (õppevideo nr.2)



Räägime nüüd parem kuidas mul läinud on. Ütleme nii, et võiks paremini minna. Suutsin endale peale Elva Rattarallit kerge külmetuse külge saada. Põdesin seda paar päeva. Neljap (toim: ära sõitmis päev) hommikul tundsin ennast juba hästi. Kuid reis mõjus mu kehale taaskord rüüstavalt ja olen endiselt kergelt tõbine.

Kurk on hommikuti valus, kuivab. Viimasel pikemal rattatreeningul kaotasin olulise osa oma häälest. Nina on aegajalt umbes. Palavikku pole. Peale reisi olid sääred kergelt turses, õnneks on see nüüd kadunud. Ei kujutagi ette, tõenäoliselt niisama pseudokas ja pingelangusest. Kolib lähiajal välja!

Olen siin iga päev ratast sõitnud, üks ujumine on ka olnud. Täna lähen jooksma. Viimane veeremine oli 5,5 h, 140 km. Ilm on üldiselt ilus olnud kui välja arvata tugev tuul, mis mägede vahel eriti ohtlikult keerutab. Kohe esimesel tunnil oleks maoka pannud. Hakkasin vesti kinni lukustama, lasin käed korraks lahti and hello wind! Nibin-nabin pääsesin. 2002 Alicante laagris ma ei pääsenud, tempel mällu igaveseks. Tuul ei vaibunud, vaid läks vaid hullemaks. Laskumistel keerutas minu ja Roosi jaoks lausa hirmutavalt. Kord oli tunne, et nüüd lähemegi lendu. Kõrged põiad, lapik raam, suur mees!

Ühest vahejuhtumist ka veel. Teisel ratta treeningul, 300 m enne kodu, vahetult peale pikka laskumist (kiirustel 40-60 km/h) läks mul kumm. Minul, kellel ei lähe kunagi kumm! Viimati läks mul kumm 2008 Viitna TRI soojendusel, siis 2008 Lanzarote laagri viimasel veeremisel ning siis 2005 Malaga laagris... vot selline statistika! (kui ma nüüd midagi ei unustanud :)

Korralikud randid olen ka saanud... homme on conditioning ja track treeningud... ehk saan neid leebemaks!

5 comments:

  1. Minul, kellel ei lähe kunagi kumm!

    Mida? Mäletan väga hästi ühte meie ühistreeningut (Bruno oli ka), kui sul läks kaks korda kumm katki ja sa lõpuks loobusid :) Brunn viskas sind Mähelt autoga koju.

    ReplyDelete
  2. Võimalik :) aga see oli enne seda kui ma hakkasin oma kummide eest hoolt kandma!

    ReplyDelete
  3. Tartu Rattaralli ajal on ka läinud... andsin enda parandatud varukummi, kuid selle lapp ei pidanud korralikult ja...
    Kaadri viimane osa on kõige olulisem.... "ja siin on WC" :D

    ReplyDelete
  4. Kõik Teie jutt on õige aga see on kõik juhtunud enne 2005 aastat...

    ReplyDelete
  5. oled tristar111 germany võistlusega rahul? :)

    ReplyDelete