Wednesday, June 09, 2010

Pseudo vol.1

Üks tore LandCruiser´i omanik oli oma kasti parkinud pooleldi haljasalale ja teise poolega loiku. Mina parkisin oma ilusa universaali temast meetri jagu eemale. Kui see korpulentne "neiu" karbiga "oskuslikult" eemaldus oma hästi valitud "parkimiskohast" lehvitas ta meile ja teatas: "mina parkisin küll oma auto nii, et inimesed saaksid loigust mööda kõndida!" Läksin siis vaatama, kas tõesti on mu auto blokeerinud inimeste teekonna... ja oligi - tervelt meeter oli auto ja loigu vahel.

Selliseid on palju, tervelt 77% inimkonnast pidavat olema kergelt õeldes idioodid!

3 comments:

  1. aaarghh!!! ma tean!!! mul on umbes 100000000 näidet landcruiserite juhtidest..masendav! selle auto ostmisel vist tehakse mingi test ja peab olema piisavalt idikas, et saaksid selle omanikuks. ja suunatuled on ilmselgelt lisavarustuses ja neid ei raatsi keegi osta..nice :)

    ReplyDelete
  2. pole ise täheldanud ülbeid ländkruiseri omanikke, eks neid leidub igasugustes autumobiilides, ei tasu üldistada :)

    ReplyDelete
  3. kadedus on kole asi

    ReplyDelete