Monday, May 02, 2011

Püha Loomaaia XI Rattaralli

Lugu sellest kuidas ma taaskord trenni tegin, küljekas imesin, õige mineku maha magasin, ketisuppi korraldasin ja enne lõppu kella kinni panin.

Esimesel hetkel tundus mu Filter Maantekarikasarja hooaja number 202 väga ilus. Kuni ma märkasin, et stardigrupid on 0-100, 100-200 ja 200- kõik ülejäänud. Ausa mehena, et hiljem mitte lugeda foorumitest, kuidas Priit on petis ja end ette poole trügib, läksin viimasesse ritta. Mõtlesin, et kui raske see nüüd ikka on ca 200 mehest mööda sõita ja end õigesse seltskonda sättida.

Kuid ilm ei soosinud eraldistarti, paar kilomeetrit hiljem oli küljekas võistlejad ketti surunud ja vahed hakkasid kärisema. Pärnu-Haapsalu mnt sillal ma loobusin. Vajusin gruppi ja otsisin mõttekaaslasi. Kokku oli meid ehk ca 5, kes ees viitsisid kallutamas käia. Esimese kahe ringi jooksul pudenes eest mehi aga siis muutus punt eriti laisaks.

Otse vastutuules vedades lasti 3 lätakast eest ära. Ootasin, et äkki keegi tirib järgi aga sellel hetke olid kõik sprinterid. Kaasa läks minu nägemist mööda vaid Siim Kauge, kes sai eesoleva pundi kätte ja lõpetas 79ndal kohal (ca 4 min eespool). Minul see hetk sellist kicki sees polnud. Peale seda kadus ka võidusõidu isu.

Veeresime kolmanda ringi suht rahulikult. Osad proovisid aga tulemuseta. Proovisin ise ka aga pikalt ei suutnud enam eraldit panna. Suht tühi! Lõpetasin oma pundi lõpus 160ndal kohal. Siku tõi mulle tossud ja tegin koheselt jooksu peale. Jooksujalg polnud enam nii tühi :) Seis on hea!

Kokkuvõttes esines Sikutaja (Scott Speedster 20, HED wheelset) oma nimele vääriliselt. Hiljem kuulsin, et enamus ei hoolinud nendest stardigruppidest eriti. Mindi rahulikult ette lindi taha olenemata oma numbrist. Lõppkokkuvõttes oled ise lammas, et taha läksid :)

Ilgelt hea meel on mul aga teiste üle. Ahti suutis taaskord tõestada, et need, kes oskavad aga ei jõua jäävad punti, aga need, kes ei oska aga jõuavad sõidavad eest ära. Samuti suutis ka Juss õigel hetkel lätakatega kaasa minna. Jüri toetas sõbralikult Salumäed, et ta ikka lõpuni veereda saaks. Mai on käes, soojaks võiks minna....

1 comment:

  1. Tõsise näoga külmale ja tuulisele ilmale vastu!

    http://www10.speedyshare.com/files/28257578/download/IMG%203683%201.jpg

    ReplyDelete