Friday, May 06, 2011

29. Tartu Jooksumaraton

Nagu juba kombeks, siis alustuseks statistika. Peab 2009 aasta treeningpäeviku ette võtma ja vaatama, mida ma siis tegin, et sellise aja välja jooksin. Tänane enestunne oli ära-ütlemata-hea aga millegipärast arvas kell teisiti.

2008 1:26:17 12.koht
2009 1:23:26 12.koht
2010 1:25:02 25.koht
2011 1:26:39 20.koht

Esimesed kilomeetrid asfaldil hoidsin ennast tagasi, et jalgu väga ära ei lõhuks. Kaks pigi ja 13 Eesti kiiremat libisesid eest. Jäin suht üksi. Möödusid veel Nõmm ja keegi lätlane. See hetk ei olnud veel mugav järgi minna. Teises TPs olin juba kergelt kuival ja pidin seal joogiga kobistama. Tagant tuli 5-7 meheline punt, mis suhteliselt kiirelt lagunes. Kes libises eest, kes libises metsa poole ja kes jäi maha...

Kui lõpuni jäi ca 10 km, tekkis nüüd vist juba kolmas hingamine ja keerasin gaasi. Minu õnneks oli see hetk rada langeva profiiliga ja sai jalad välja sirutada. Ees paistsid Veilberg, Lillelaid, kauguses Nõmm ja lätakas. Ja siiiiis.... hakkas paistma Marko Käsi (1. naise saatja rattal). Uus magus siht sai seatud!

Vahe vähenes, vaikselt aga eduliselt. Lõpuni ca 2 km ja olin tõusnud esimeseks naiseks! Kogu selle tagaajamise käigus olin saanud ka Veilbergi saba peale. KILOMEETER veel, aaaghhh.... üle finishisirge põksu ja flow põhja. Eest hakkas paistma Paap´i selg. Liiga lühike sirge. Max pulss 173!

20. koht, viimane kes SEB rätiku sai :) koheselt taastav jook sisse. Õhtul Aurasse suplema ja sauna... seis ei ole halb!

No comments:

Post a Comment