Sunday, May 29, 2011

SEB 30. Tartu Rattaralli


Kui ma muude rahvaürituste puhul olen alustanud statistikast, siis TRR puhul pole mul väga millestki rääkida. Kui rallidega alustasin, siis reeglina esimesse punti ei jõudnud ja inisesin kuskil Indias. Siis mingil hetkel suutsin juba esimeses pundis kaasa veereda. Kuna Eesti harrastajate tase on kohutavalt tõusnud (kõik käivad laagrites jne jne), siis esimene punt on viimastel aastatel olnud liiga suur, et tõelisest rallist mõnu tunda.

Pea 200 meest, kitsatel teedel, pidev positsiooni võitlus, kukkumised, lõõts edasi-tagasi aga nii tugev ei ole, et suudaks ees otsas sikutada. Seekord põhimõtteliselt sama teema. Kuna alguses puhus vastutuul, siis polnud kuigi raske esimesse punti ennast sättida. Liivamägedes püüdsin ennast kuskile keskele paigutada, et juhul kui pooleks läheb, siis jõuan veel saba peale. Kanepisse jõudes hakkasid minu nägemist mööda esimesed jooksikud ära saama. Ees ootamas veel kurviline Otepää.

Vaikselt hakkas juba igav, midagi võiks ju toimuda. Samas ettepoole polnud kunagi piisavalt jõudu ega oskusi minna. Piilusin küll legendaarseid atrõõvijaid aga ei midagi. Peale Otepäält laskumist Tartu poole lasti üks u 10 meheline punt taaskord minema. Peale seda jäi punt nagu korraks passima ja mul õnnestus ilma suurema vaevata ette veereda. Ees nägin Ahtit, Salumäed, Koplit... mingi välismaalane tõmbas, kaua ei mõelnud, litter järgi ja minu jaoks hakkas ralli :)

Esialgu oli meid vist 4, kellest 1 oli Katjushast, temal oli jõudu ikka ülearu. Sikutas ja lihtsalt vajud tuulest välja (toim: tagasitee oli alatuult). Ees endiselt näha eelmisi jooksikuid, kes jäidki meie jaoks kättesaamatuks. Katjusha vajutas veelkord ja jäimegi maha aga õnneks tuli tagant mehi juurde ja punt, mis tekkis oli juba korralik.

Mõistlikult ja ühtlaselt me ennast tööle ei saanud. Püta võiks oma roosadele ikka natukene rääkida karussellist. Jäeti vahele, kett katkes, passiti, tõmmati paar km soolot. Why not, kui Sa jõuad :) Üks kord läks mul raskeks, kui pidin vahesi täitma minema aga seekord tuli üks soe käsi seljale ja lükkas mu tagasi (see olid vist Sina, Salumäe) Viimased 40+ km läksid tegelikult eriti kiirelt. Lõppu tegema ei läinud ja lõpetasin oma jooksikutest viimasena. Kiire jalatsi vahetus ja jooks peale.

3:10:13 74. koht (võitjast 6 min)

Selliseid emotsioone ja kiirust kuskilt mujalt ikka ei saa. Olen oma rattavormiga hetkel eriti rahul! Kaasas 3 suurt pudelit (2 vett, 1 jook), raamile kleebitud bar ja 4 geeli. Nälga ei tundnud!

No comments:

Post a Comment