Monday, February 13, 2012

Ettevalmistus Tartu Maratoniks 2012

Narrisin seda lund terve sügis. Olin juba loobunud talvisest suusatamisest. Vaimselt olin ennast ettevalmistanud, et põhi tuleb laduda matkates-joostes-ujudes-jõusaalis. Aga nagu kiuste on ta nüüd maas ja ma pole ennast siiamaani suusa-lainele saanud. Natukene kurb aga samas natukene ükskõik. Nelja nädala pärast sõidan pea viieks nädalaks laagrisse. Külma tõttu lükati edasi Kõrvemaa Suusamaraton, kus ma iga aasta olen esimest korda kopsud puhtaks köhinud ja lasknud südamel pea kaks tundi punases olla. See aasta pole ka seda!

Ütleme nii, et suht tuimalt Tartu Maratonile peale, nr 142! Ühtegi klassika sammu pole sõitnud. Ainult uisku ja paaristõuget. Varustuse osas toetab mind see aasta Kein Einaste ja määrdemeest ei hakka ma seekordki vahetama (Tanel Ojaste). Kokku olen teinud seitse suusatrenni, tõenäoliselt teen 1-2 lühikest suusatamist veel.

2:30 - 35 km
1:00 - 15 km
2:00 - 30 km
2:00 - 30 km
1:20 - 20 km
2:00 - 30 km
2:40 - 45 km

Kokku: 205 km

Mis seal siis ikka nii rasket on - sirgetel lõhun paaris ja tõusud jooksen pidamise peale ülesse. Regulaarselt geeli ja jooki ning umbes 2,5 tunni peal hakkab väga valus, kus tuleb iseloomu kasvatada ja lõpuni iniseda.

Nädal pärast Tartu Maratoni sõidan veel Kõrvemaa Suusamaratoni (26.veeb) ja siis tõenäoliselt enam suuska väga ei puudu. Ideaalis võiks 500 km kokku saada :)

1 comment:

  1. Aitäh sissekande eest, fännid olid juba mures! ;)

    ReplyDelete