Sunday, February 26, 2012

Kõrvemaa Suusamaraton 2012

TMst taastumine võttis mul seekord tavalisest paar päeva kauem aega. Lisaks sellele külmetasin ennast kergelt. Uni ja isu oleksid võinud need viimased paar päeva paremad olla. Kaalusin, kas üldse tervise nimel starti minna...

Kaalusin, mis ma kaalusin aga treeningu mõttes oleks hea üks kahe tunnine suusatamine siiski teha. Pealegi toimub võistlus kahel ringil, kus ma saan vajadusel poolel maal maha astuda. Tõbisena treenimisel on kaks tulemust - kas läheb paremaks või läheb hullemaks!

Start õnnestus aga paari kilomeetriga sai selgeks, et minekut täna ei ole, nõrkus peksis keha ja pidin mõneks ajaks hoo maha võtma. Võtsin vastu otsuse, et teisele ringile enam ei lähe. Langesin sinna 50ndate kohtade peale, tunne läks paremaks. Esimese geeli ja joogi võtsin täpselt poolele maal (19 km) ja selleks ajaks oli enesetunne juba suhteliselt OK. Seal ma siis olin, koos Sigridi ja Urmas Saadiga, proovi Sa sellisel hetkel maha tulla...

Otsustasin siiski jätkata. Teise ringi poolel maal võtsin teise geeli ja suhteliselt valutult ma selle maratoni läbisingi. Kuigi aeg oleks võinud olla 5-10 min kiirem. Lumeolud ja rada oli ideaalne, suuska kadestasid paljud!

2009 a 2:09:32 31. koht
2010 a 2:00:32 35.koht
2011 a 1:51:17 41. koht
2012 a 1:58:07, 50. koht, pulsid avs 157, max 170.

2 comments:

  1. Mis maare see siis nil hasti lippas kui see saladus pole?

    ReplyDelete
  2. Hawaii Expressi mehed panid sinna midagi :)

    ReplyDelete