Friday, March 26, 2010

Iseloomukas!

Täna oli enamusel puhkekas! Ühel või teisel põhjusel oli vedelevaid kehasid kella 9-10 aeg maja esine täis. Selline "tervise päev", teeme kõiki asju, mis tervist ei lõhu...

Minul vastupidiselt kolmas raske päev: üleminekutrenn ratas+jooks ning õhtul taastav suplus. Tavaliselt ma ei sõida MP3 kõrvas, kuid täna oli vaja end käima saada. Playlist oli hirmutav: Marilyn Manson, London Electricity, Chase and Status, Ministry of Sound Anthems, Aphrodite Urban Jungle, La Roux, EZ Rollers... kui need tegelased Sind käima ei tõmba, siis ei tee seda keegi! Täna sain ma ennast ikka korduvalt flow peale (v.t. pilti üleval).

Tuuline oli! 10 km kodust haakis mu taha end üks kohalik cycliste. Üllatavalt oskas ta pisut inglise keelt. Millegipärast oli ta esimene küsimus, et "eiijouu, You are a triathlete, riight!" Tüüp elas meist mingi 10 km eemal ja tal oli ka ca 3 h plaanis. Sirgetel ja vastutuules olin mina tegija, tõusudel oli see vana tegija. Allatuult olime mõlemad TEGIJAD! Saatsin ta veel koju ära ja tuligi täpselt 3 h ning 90 km. Kohe jooksukad selga ja viinamarjapõldude vahele silkama. Päike oli endiselt kõrgel, janusse jäin. Peab teinekord ikka vöö pudeliga kaasa võtma.

Rattaringi viimast paari kilomeetrist tõusu võtsin selle looga!

Õhtune ujumine või siiski suplus oli suht fail. Bassein oli over-crowded, ujuda sai põhimõtteliselt 25-50 m haaval. Peab need õhtused ujumised vist üldse ära unustama. Hommikuti ja lõunati on Sul reeglina tühi rada kasutamiseks.

No comments:

Post a Comment