Tuesday, March 01, 2011

Auto koostöö 2011 ?

Tere,

Minu pöördumine Eesti autoesinduste, autoaedade, ettevõtete ja muidu spordist lugupidavate inimeste poole. Kui Teile (Sinule) meeldib mu elustiil ja isiksus, siis nüüd on Teil (Sinul) võimalus sellele oma toetav panus anda.

Koostöö pakkumine:

Teie esinduse/ ettevõtte kirjadega sõiduauto kõigis eelmises postituses nimetatud võistlustel, pargitud nähtavale kohale. Koostöö kajastamine http://priitailt.blogspot.com võimalusel ka teistes media väljaannetes: Facebook jne

-Eesti Triatloni Liidu Karikasari

-Tartu Maratoni ja Kõrvemaa neliküritused

-Filter Maanteekarikasari

-TriStar111Estonia, Pühajärve

-Lisaks veel üksikud rahvaspordiüritused

Minu poolne soov:

Teie esinduse/ ettevõtte kasutatud auto kasutamisõigus kuueks kuuks, 1.aprill-30.septeber 2011.

Olen vähenõudlik. Auto võiks olla ökonoomne ning mahutada ilma suuremate probleemidega minu jalgratta. Läbi kõige selle olen nõus ja lausa kohustatud avaldama positiivset survet potsentsiaalsetele autohuvilistele nende margieelistuse osas.

Priit Ailt

56 454 949

priitailt@hot.ee

1 comment: