Tuesday, February 09, 2010

Klassika tehnika vol.1



Kas Te teate, kes on mees üleval pildil? Arvan, et osad Teist kindlasti teavad! Kes Tartus Tähtveres suusatamas käinud tunnevad Jaak Teppani kaugelt ära. Jaak on Tartu Suusaklubi all tegutseva "Suusahullude" (need mehed oranžis) treener/juhendaja http://suusahull.suusaklubi.ee/ ning seotud ka "Suusavendadega" http://www.suusavennad.ee/ Tegus ja tark noormees! Käisin temaga paralleelselt koos bakalaureuseõppes.

Ühesõnaga õppisime kuidas see õige klassika tehnika siiski käib. Esimene ja viimane kord kui ma õige klassika varustusega sõitsin oli 2009 Tartu Maraton. Tol korral laenas mulle oma suuski Kein Einaste. See aasta lähen lahingusse Ain-Alari suuskadega. Pärast esimest prooviringi sai Jaak natuke naerda ja mitte sellepärast, et ma seal väga tasakaalukalt ja libisevalt liikusin... see selleks!

Jaagu õpetusi ja tähelepanekuid ma siia postitama ei hakka. Igal ühel on omad vead ja arvamused, seega las jääb. Mina sain oluliselt targemaks ja mul jääb napp 10 päeva Maratonini. Kasutan seda aega tõenäoliselt uute tehniliste nõksude kinnistamiseks. Üldiselt loeme päeva kordaläinuks, sest treener oli positiivselt meelestatud ja arvas isegi, et hea suusa-tehnika-taktika korral on TOP 100 koht vormistamise küsimus. Kui see võimsus ja vastupidavus nüüd vaid ökonoomsesse liigutusse saaks...

3 videolõiku treeningust:





No comments:

Post a Comment